Jumppapumppaa ja smoothieita

Moikka! 🙂

TĂ€mĂ€ viikko on mennyt mukavasti treenien kanssa ja olen pÀÀssyt jumppatunneille viitenĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€. TĂ€nÀÀn olin spinningissa ja sen jĂ€lkeen menin suoraan BodyPumpiin, joten tĂ€nÀÀn on tullut kulutettua kaloreita! Voitte varmaan kuvitella, kuinka paljon hikosin kahden tunnin aikana ja olinkin aika poikki tuntien loputtua, tosin fiiliskin oli ihan loistava! Ensi viikolla mulla alkaa pĂ€ivĂ€opinnot koulussa, joten se tulee hieman vaikeuttamaan treenien mahduttamista aikatauluihin, mutta sen vuoksi onkin tĂ€rkeÀÀ suunnitella viikon treenit aina etukĂ€teen. Aina, kun saan uudet työvuorot, menen samantien Satsin sivuille ja aikataulutan seuraavien viikkojen treenit. NiinĂ€ pĂ€ivinĂ€, kun en pÀÀse jumppaan koulun tai töiden takia, menen salille, joten jatkossa tulen varmaan kĂ€ymÀÀn jumpassa mahdollisuuksien mukaan noin kolme kertaa ja salilla kaksi kertaa. Sali ei vaan nyt nappaa tĂ€llĂ€ hetkellĂ€, kĂ€yn paljon mielummin hikoilemassa ryhmĂ€tunneilla. Onneksi sain työkaverini liittymÀÀn Satsille, joten sain hĂ€nestĂ€ treenikamun. 🙂 Olen varannut ensi viikolle muutaman hotjooga -tunnin ja uskon sen tuovan hyvÀÀ vaihtelua treeneihin.

Kuka tarvii lasia, kun voi juoda suoraan kannusta? 😀
 
 
Keskiviikon smoothie

MĂ€ oon tĂ€llĂ€ viikolla tehnyt joka pĂ€ivĂ€ erilaisia smoothieita uudella sauvasekoittimella. TĂ€nÀÀn join ”palkkariksi” smoothien, joka oli kunnon terveyspommi (ei kuvassa). Smoothieen tuli hamppuproteiinia, raakakaakaojauhetta, mansikoita, mustikoita, avokadoa, banaania, mantelirouhetta, maitorahkaa ja luonnonjogurttia. 😀 Tein yhden kannullisen ja join koko jutun kolme tuntia sitten ja olen edelleen kyllĂ€inen! Aikaisemmin tein smoothieita, jotka lĂ€hinnĂ€ koostuivat marjoista ja maitorahkasta, mutta lisÀÀmĂ€llĂ€ esimerkiksi pĂ€hkinöitĂ€, avokadoa tai hamppuproteiinia, saa smoothiesta paljon ravintorikkaamman ja tĂ€yttĂ€vĂ€mmĂ€n. 🙂

Liikuntasaldo13-19.1
Ma: Shape 55min
Ti:  –
Ke: Spinning 55min
To: BodyPump 55min
Pe: CrossTraining 45min
La:-
Su: Spinning 55min, Bodypump 55min

TÀÀ on tosi hyvĂ€ treenibiisi – you better work bitch! 😉 Britney on muuten tosi tiukassa kunnossa nykyÀÀn ja se nĂ€yttÀÀ kasvoistakin ihan samalta, kuin vaikka vuoden 2001 I’m a Slave 4 You -videossa.

PS. MÀ oon tÀnÀÀn katsonut Netflixista Vegucated -dokkarin, joka kertoo kolmesta eri ikÀisestÀ naisesta ja miehestÀ, jotka kokeilevat vegaaniruokavaliota kuuden viikon ajan. Suosittelen kaikkia lihansyöjiÀ katsomaan tÀmÀn dokkarin, koska siinÀ kerrotaan lyhyesti karjateollisuuden merkittÀvimmistÀ ongelmista (ympÀristövaikutukset, karjaelÀinten sairas kohtelu jne) sekÀ vegaaniruokavalion terveysvaikutuksista. Jos joku ei tiedÀ, niin mÀ olen pescovegetaristi, eli syön merenelÀviÀ ja maitotuotteita, mutta en vaaleaa tai punaista lihaa. Olisi mahtavaa noudattaa vegaaniruokavaliota tai jopa syödÀ ainoastaan raakaravintoa, mutta olen yksinkertaisesti liian laiska laittamaan ruokaa ja nÀkemÀÀn kaiken sen vaivan. Maitotuotteita voisin vÀhentÀÀ, mutta sitten pitÀisi keksiÀ mitkÀ tuotteet korvaisivat raejuuston ja maitorahkan.

pipari

Vastaa

SÀhköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
TykkÀÀ jutusta