Valmennuksesta ja hyppytreeni

moikka pitkästä aikaa!
Mulla alkoi tällä viikolla kesäloma koulusta ja olen siitä ihan valtavan helpottunut! Parin viikon päästä alkaa myös ihan kunnon kesäloma töistäkin, joten ehdin tänä kesänä oikeasti lomailla ja panostaa tietenkin treenaamiseen! 🙂 Pääsen myös kohta toteuttamaan unelmani, sillä kesäkuun loppupuolella pääsen IFBB bikini fitness kilpailijan valmennettavaksi! :)) Valmentajani nimeä en aio blogissani mainita, mutta uskon hänen olevan minulle juuri oikea valinta positiivisen ja myötätuntoisen asenteen vuoksi! Ajattelin aluksi, etten mainitse koko asiasta blogissa, mutta toisaalta olisi hölmöä olla kertomatta näin merkittävästä asiasta. Odotan valmennusta todella paljon, koska tulen saamaan siitä paljon itsevarmuutta treenaamisessa, enää ei tarvitse miettiä treenaanko liian vähän tai liikaa tms ja saan myös tukea syömisiin liittyvissä ongelmissa! Tavoitteeni valmennukselle on löytää itselleni sopiva treenirutiini ja sitä tukeva ruokavalio. Uskon olevani valmis yhteistyöhön personal trainerin kanssa, vaikka välillä mietin kestääkö vielä tässä vaiheessa henkinen kantti. Kuntoprojektia on kuitenkin takana jo 2,5 vuotta ja turhaa tässä koko ajan siirrän valmennusta eteenpäin, tuskin tulen olemaan koskaan tämän valmiimpi! Jos homma ei toimi, niin sitten täytyy etsiä uusi valmentaja, jonka kanssa synkkaa. Uskon kuitenkin tähän juttuun ihan 100 % ja luulen tämän olevan henkisen ja fyysisen hyvinvointini kannalta käänteentekevä asia! 🙂

Ennen kuin pääsen käsiksi uusiin treeniohjelmiin ja -rutiineihin, treenaan seuraavat pari viikkoa vielä fiilis pohjalta. Viikonloppuna kävin tekemässä pitkästä aikaa loikkatreeniä jätemäen portaissa ja vitsit minkälaisen poltteen sain aikaan! Tästä innostuneena kävin eilen tekemässä ponnistusvoimaa kehittävän hyppytreenin hiekkalaatikon reunalla ja tulin todistaneeksi, että kesällä ei todellakaan tarvitse lähteä salille treenaamaan saadakseen hyvän treenin aikaan. 🙂 Tein 10×20 ja treeni kesti n. 15min. Tuohon lisäksi voisi vielä yhdistää lyhyen juoksulenkin, niin siinä olisi hyvä aerobinen setti!

Kuvasin treenin videolle ja nämä ovat still otoksia.

Liikuntasaldo 13-19.5 vko 20
Ma: –
Ti: BodyPump 55min
Ke: SomaMove 45min
To: –
Pe: BodyPump 55min
La: Mäkitreeni portaissa 40min
Su: Mäkitreeni portaissa 40min

Trikoobleisereitä

Moikka! Mulla on kauheasti luonnoksia täällä blogissa, mutta en ole vain saanut aikaiseksi tehdä niitä, koska kuten olen aikaisemmin kertonut, koneeni temppuilee ja dataaminen on aina turhauttavaa. Onneksi ruokiksen voi käyttää kirjastossa blogaten ja ProFeel kaakaojuomaa siemaillen. 😉

Olen ostanut muutaman trikoobleiserin ja olen tykästynyt hirveästi tähän rentoon, mutta siistiin lookkiin. Ostoslistalla olisi myös musta trikoobleiseri, mutta en ole vielä toistaiseksi löytänyt istuvaa ja imertelevaa versiota. Värikkäät bleiserit onneksi toimivat keväällä ja kesällä, joten mustalle ei ehkä olisi niin paljon käyttöäkään. Olen ihan rakastunut tuohon QS:n pinkkiin Barbie henkiseen bleiseriin ja vitsit kun löytäisin vielä tuohon matchaavat korkkarit, niin olis aika pähee lookki! 🙂 Googletin pink blazer -lookkeja ja keräsin lempparit inspiraatioksi. Pinkkiin bleiseriin sopii ehdottomasti joku valkoinen toppi tai mekko, housut voivat olla myöskin värikkäät ja kengät neutraalit, esim nudet. Mä haluisin tuollaiset kukalliset shorsit, kuten Katherine Jenkinsillä tuossa kollaasin kuvassa, ne on aivan ihanat! Täytyy lähteä metsästämään sellaisia…

Ihana Barbie -jakku!
Hienot kuvankäsittelyt taidot… 😀 Kiitos paint! kuvat lainattu

Aurinkoista keskiviikkoa kaikille, menkää nauttimaan auringosta! 🙂