Tekniikkaharjoittelua

Moips!

Ensinnäkin kiitos älyttömästi kannustavista kommenteistanne liittyen ahmimisen postaukseen! Olen varmaan ainoa bloggaaja blogimaailmassa, joka saa lähes poikkeuksetta tsemppaavia kommentteja ja olen tästä todella otettu! Uskon auttavani monia olemalla avoin ongelmistani ja te vuorostanne autatte minua kannustavilla kommenteillanne! Olen pitänyt tällä viikolla etäisyyttä blogeista, koska olen kerännyt positiivista energiaa ja halusin postata vasta sitten, kun mieliala on taas kohdallaan! 🙂

 Kävin maanantaina ja tiistaina treenaamassa salilla ja otin pitkästä aikaa isoja painoja kehiin. Poikaystävä ei pysty treenaamaan pariin viikkoon, joten hän tuli mukaan tarkistamaan tekniikkaa ja muutenkin tsemppaamaan. Treeniohjelmien läpikäyminen teki hyvää, sillä mulla on vielä epävarmuuksia tiettyjä liikkeita kohtaan, kuten lantionnosto tangon kanssa. Valitettavasti salitreenien jälkeen tuli huomattua, että paikat ei vieläkään kestä kunnon treenipainoja, koska mulla on niska ja hartiat niin jumissa ja myös polveen sattuu etureisien jumien vuoksi. Ehdin jo innostua salitreenaamisesta, mutta ei auta, nyt pelkkää aerobista, hierontaa, venyttelyä ja lepoa! Luulen, että ylipaino ja stressi saivat kehoni älyttömän jumiin ja paljon on työstettävää hieronnassa.Kävin tänään joogaamaassa ja pyrin venyttelemään ja vetreyttämään kroppaan mahdollisimman hyvin, jotta pääsisin vihdoin eroon jumeista.

Helsinki City Runiin on enää reilu kaksi viikkoa ja en viitsi riskeerata osallistumista rasitusvammoilla. Treeniohjelmaan kuuluu seuraavat pari viikkoa ainoastaan aerobista treeniä, keppijumppaa sekä kehonhuoltoa. HCR:n jälkeen olen toivottavasti saanut jumeja pois, jolloin voin aloittaa todellisen treenaamisen! Kesällä on ajatuksena vetää 4 aamulenkkiä sekä 4 salitreeniä viikossa sekä satunnaisesti käydä jumppatunneilla Satsilla. Nyt pitää alkaa kasvattamaan lisää lihasmassaa ja saada muotoa kroppaan! Lähden hakemaan Oona Tolppasen tyyppistä lihaksikasta kroppaa, joten nyt täytyy lopettaa epämääräinen ”puuhastelu” treenaamisessa ja tehdä paljon töitä. Oonalla on ihailtavan massiiviset ja vahvat reidet ja äässi ja aina hänen kuvia katsottuani tekisi mieli lähteä kyykkäämään… 😀

Takadippauksen harjoittelua… Mun ojentajat on vieläkin tulessa!

Liikuntasaldo 8-14.4 vko 15
Ma: Juoksulenkki 1h9min (10,3km)
Ti: Juoksulenkki 1h23min (12km)
Ke: Shape 55min, sali 30min
To: –
Pe: Juoksulenkki 46min (6,84km)
La:  Sali 45min
Su: Juoksulenkki 1h52min (16,4km)

pipari

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta