Nike Freet?

Tarvitsisin kipeästi uudet lenkkarit ja mahdollisesti kahdet tai kolmet. Haluan kevyet juoksulenkkarit 5-10km lenkeille yhdet promajkdkdkpronaatiotuilla ja kolmannet pidemmille lenkeille. Bongasin Stockalta Niken Free 3 + kanta-asiakastarjouksessa 85 euroa ja harkitsin niiden ostamista. Onko suosituksia? Tarvitsisin ehkä myös erilliset lenkkarit pelkästään kävelylenkeille, koska en halua kuluttaa juoksulenkkareita turhaan kävelyillä. En ollut aikaisemmin tajunnut, kuinka suuri merkitys lenkkareilla oikeastaan on ja että tarvitsen muutaman erilaisen parin eri käyttötarkoitukseen. Liikuntamääräni alkaa kuitenkin lähennellä aktiiviliikkujan määriä, joten minun täytyy alkaa kiinnittämään entistä enemmän huomiota juurikin liikuntavarusteisiin. En kutsuisi itseäni välineurheilijaksi, mutta olen alkanut arvostamaan laadukkaita ja teknisiä materiaaleja, jotka tukevat liikuntasuoritusta.
Minkälaisia lenkkareita suosittelisitte? Haluaisin ostaa Nike + lenkkarit, jotta pystyn edelleen seuraamaan juoksulenkkejäni Nike + toiminnolla. 🙂

Liikuntasaldo 22-28.4 vko 17
Ma: –
Ti: Juoksulenkki 37min (6km), kävelylenkki
Ke: Juoksulenkki 1h20min (12km)
To: Juoksulenkki 46min  (7,5km)
Pe:-
La: Juoksulenkki aamulla 35min (5,8km), juoksulenkki illalla (8km)
Su: Juoksulenkki 1h5min (10km)

Tänään oli tarkoitus mennä lenkille tai spinningiin, mutta kroppaa kolotti niin paljon viime viikon juoksulenkkien jäljiltä, että päätin pitää suosiolla lepopäivän. Kävin kuitenkin kävelylenkillä ja söi aika paljon, kun jotkut juoksi ohi. Tykkään toki käydä kävelylenkeillä, koska ne ovat rentouttavia ja saa raitista ilmaa, mutta olen niin hurahtanut juoksemiseen, että haluaisin lenkkeillä joka päivä!  Alan kuitenkin tuntemaan niin selkeitä ylikunnon merkkejä, että ensi viikon aion pitää kevyen viikon, jolloin käyn korkeintaan kävelylenkeillä ja huollan kehoa.

Terve!

Terve! Sain eilen lääkäriltä puhelun kesken juoksulenkin ja olihan minun vastattava, vaikka kuulostinkin varmaan joltain epäilyttävältä läähättäjältä. 😀 Tulosten mukaan minulla ei ole kilpirauhasen vajaatoimintaa ja myös esimerkiksi maksan arvot olivat hyvät. Minulta otettiin myös sydänfilmi ja muitakin kokeita, mutta tulosten perusteella olen siis täysin terve tytön tyllerö. Miinusta sain ainoastaan liiallisesta b-vitamiinin saannista, mutta yliannostus ei onneksi ole vaarallista. Voin siis huokaista helpotuksesta, ettei minulla ole kilpirauhasen vajaatoiminnan kaltaista pitkäaikaissairausta ja voin laittaa oireet ylikunnon piikkiin. Olo on onneksi viime viikkoina ollut jo paljon parempi, joten nyt pitääkin vaan kuunnella kehoa ja treenata sen ehdoilla. 🙂

Nyt jatkan perjantai-illan viettoa seuranani kisut, Netflix ja uusin Fit-lehti. Tämä on sitä ansaittua omaa aikaa! 🙂 Olen muuten ostanut pari Fitin viimeistä numeroa ja olen sen verran tykästynyt lehden sisältöön, että taidankin tilata sen itselleni.Vaikka blogit ovatkin viime vuosina korvanneet lehdet lähes täysin, on mukavaa vaihtelua välillä selata lehteä ja lukea treenijuttuja muualtakin kuin koneelta.

Jätski+treenilehti sopii hyvin yhteen. 😀