Uusia koruja ja Piloxingia

Olen viime aikoina innostunut helmikoristeisista pukukoruista ja ostanut muutaman uuden korun. Minulla on kausia, jolloin käytän rennompia vaatteita, enkä juurikaan käytä koruja ja sitten taas välillä haluan olla todella ”puetun” näköinen ja käyttää esimerkiksiä näyttäviä helmikoruja. Ihastuin erityisesti noihin sydänkaulakoruihin ja ne ovatkin olleet kovassa käytössä. Niistä saa myös tehtyä rannekorun, mutta tykkään niistä enemmän kaulakoruina.

2,5-vuotiaan kummipojan mielestä tämä helmikoriste on liian iso. 😀

Kävin tänään kokeilemassa Piloxing -tuntia ja Sats kuvailee tuntia näin: Piloxing on pähkinänkuoressa pilateksen inspiroimien liikkeiden ja nyrkkeilyn yhdistelmä – pilates ja boxning, piloxing. Kuntoilukonsepti on kotoisin USA:sta: ruotsalainen tanssija Viveca Jensen halusi kehitellä kuntoilumuodon, joka on keholle terveellinen ja joka samalla vahvistaa itsetuntoa.” Tykkäsin tunnista todella paljon ja hiki virtasi lopuksi, eli tunti oli minulle sopivan haastava. Pääsen haastamaan itseni vielä paremmin, kunhan liikkeet tulevat tutuiksi ja suoritustekniikka puhtaammaksi. Tunnilla keskitytään paljon keskivartalon hallintaan ja myös kädet ja alakroppa saavat treeniä lyöntiharjoitusten ja kyykkyjen muodossa. Ajoittain tuli bodycombat -tunti mieleen, mutta sitten taas tehtiin plieitä, jolloin se fiilis katosi aika nopeasti. 😀 Aluksi ajattelin, että tunnilla oli liian hidas tempo, mutta lopputunnista tempo nousi ja keskivartalo ja kädet olivat uupuneet. Aion ehdottomasti sisällyttää Piloxingin liikuntasuunnitelmaani, sillä pääsen tällä tunnilla vahvistamaan ongelma-aluettani eli keskivartaloa.

Viime viikon liikuntasaldo:

Ma: Juoksulenkki 45min+vatsat
Ti: Pump 50min
Ke: Kiipeily 40min
To: Kävelylenkki 60min, sali 60min
Pe: Juoksulenkki 35min+vatsat
La: –
Su: Juoksulenkki 35min+vatsat&selät

pipari

2 vastausta artikkeliin “Uusia koruja ja Piloxingia”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta