Viikon liikuntasaldo ja Hera80

Ma: Sali 65min (Kulutus noin 460kcal)
Ti: Sali 70min (Kulutus noin 500kcal)
Ke: Treenit 90min
To: Kävelylenkki 60min
Pe: Kävelylenkki 2x 80min
La: Juoksulenkki 40min
Su: Kävelylenkki 65min, juoksulenkki 35min

Tällä viikolla on ollut niin upeat ilmat, että on tehnyt mieli liikkua ulkona. On vaikea kuvitella, että vielä pari viikkoa sitten kävelin merellä ja nyt jäät ovat jo sulaneet. Kävin kokeilemassa merivettä ja se oli yllättävän lämmintä, olisi voinut käydä pulahtamassa lenkin jälkeen! 😀



Linnut, tehkää pesä sydämeeeen 😀



Kävin yksi päivä ostamassa tarjouksesta Fastin Hera80 protskujauhepussit minttusuklaan ja suklaan makuisina sekä mixeripullon. Ehdin jo testaamaan suklaata, joka ei ollut mikään makuelämys maitoon ja veteen sekoitettuna, mutta silti huomattavasti paremman makuista kuin mansikka. En usko, että mikään protskujauhe voi maistua hyvältä, mutta kai noistakin voi saada siedättävän makuisia jos vaikka lisäisi mukaan hieman kaakaojauhetta. EDIT: Suklaan makuinen on ihan ok pelkän veden kanssa!

Mitenkäs teidän viikon liikkumiset on sujuneet? 🙂

pipari

13 vastausta artikkeliin “Viikon liikuntasaldo ja Hera80”

  1. Vuorotyöläisen jumpat on jääny tällä viikolla vähän vähemmälle (vaan KERTA, hyihyi) mutta lenkkeiltyä on tullut 17km yhteensä (2x5km ja 7km). 🙂 Ihanat ilmat kyllä! Katselin alkuviikosta että joku liikkui vielä pilkkimässä järven jäällä, hui. Ja nyt oli jäät rannasta ihan sulat. :O

    Itsekin tekisi mieli maistaa noita protskujauheita, suklaa tai minttusuklaa kuulostaisi ihan hyvältä (tai niin hyvältä kun protskujauhe voi vaan kuulostaa. 😀

  2. Meillä on käytetty Herbalifea kotona paljonki, koska äiti niistä innostu ja minä juon aina aamuisin proteiinipirtelön aamupalaksi, koska se on nopeaa ja musta se maistuu ihan hyvältä eikä yhtään pahalta 🙂
    kyllä niitä hyvänmakuisiakin löytyy

  3. Mä sekoittelen tota samaa protskujauhetta (mansikanmakuista) rahkaan niin tulee vähän kun jälkkäri. Purkki ehrmannia ja jauhetta sekaan 🙂

  4. Celia, pilkkimässä? no huh huh, aika uhkarohkeeta.

    Ens viikolla tsemppaat liikkumisessa, eiks je? 🙂 Mut toi lenkkeily kuulostaa hyvältä. Kantsii kokeilla suklaan makuista jauhetta. 😛

    Anonyymi, pitäis iteki ottaa tavaks juoda aamupalaks protskupirtelö ni lähtis hyvin päivä käyntiin. Tottumiskysymys. 🙂

    jenny, yökkkk en usko et tykkäisin:D

  5. Ihailtavan paljon jaksat liikkua viikossa. Itselläni jää treenit vaivaiseen kolmeen kertaan/vko ja olen siihenkin tyytyväinen. 🙂

    Blogisi seuraaminen onneksi vähän tsemppaa liikkumaan.

  6. Mä oon koukussa Fastin appelsiinisuklaaseen. Varsinkin rasvattomaan maitoon tehtynä se on niiiin namnam. Rahkaan tykkään myös sekoitella. 🙂

  7. Mun liikkumiset on sujunu hyvin, oon useeseen otteeseen käyny salilla, ja saan tosi paljon tsemppiä sulta: on tosi kiva seurata jonkun toisen liikuntapäiväkirjaa. 🙂

  8. Protskujauheet on siinä mielessä aika hassuja, mitä enemmän niitä juo, sen paremmiksi maku muuttuu 😀 Mulla on tällä hetkellä suklaabanaania ja maitoon sekotettuna joisin sitä kyllä ihan vaikka janojuomais 🙂

    • Mahtaako toimia myös työssä? Ajattelin ottaa töihin mukaan pullollisen. 🙂

  9. Tommi, kohta pääsee testiin..

    Pipsa, 3 krt/vko on hyvä liikuntamäärä!:) Nyt kun tekee mieli liikkua, niin taon, kun rauta on kuuma. 😀

    Anonyymi, joo kaveri sitä suosittelikin mulle. Ens kerralla ostan sitä. 🙂

    Jenni, onpa kiva kuulla, että onnistun tsemppaamaan muita! Te vastavuorosesti sitten tsemppaatte mua. :))

    aasim, nojoo niinpä! Kokeilin tänään suklaan makuista protskujauhetta pelkän veden kanssa ja se oli melkeenpä hyvää hahahha! Ihme on tapahtunut!:D

  10. Hei,

    osui silmääni nuo proteiini jauheet.. Hienoa että harrastat aerobista liikuntaa joka on parhain kiinteytykseen ja rasvanpolttoon. Liikunta saldosi oli loistavan kuuloinen, joka päivä juoksua!! Mutta kun olet suurikokoinen ja rintava ihminen niin en missään nimessä suosittele proteeinijauheita juotavaksi jos haluat painoa pudottaa. Käääk!!! ethän halua varastoida lihaksiesi ympärille nestettä treenin jälkeen.. Jonka seurauksena olet entistä pulleampi ja paisunut. Sitä suositellaan lihasmassan kasvattajille ja voimatreeneihin. Lopeta ihmeessä noi protsku jauheet!!

  11. Anonyymi, mihin noi sun tiedot oikeen perustuu? Älä tuu selittämään tänne jos et tiedä asioista mitään. Proteiinijauheita voi vetää lisäproteiiniksi ihan hyvin sen 30g/pvä. Olen kasvissyöjä, joten tarvitsen lisäproteiinia. Protskujauheet ei todellakaan estä laihtumista. 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta