Vapaapäivä

Pahoittelut rumasta pampulasta!

>



>>

 Eilisen syöpöttelyt:
Aamupala: Mustikkasmoothieta pari lasia (maito, mustikka, maitorahka, banaani)
Kävelylenkki 60min
Välipala: Protskupatukka
Lounas: Halloumjuustosalaattia
Välipala: Pasha
Iltaruoka: 2 paistettua kananmunaa
Iltapala: Omena, manteleita

Jee mulla alko reilun viikon lomaa, WUHUUU! :))))))))))
PS. Vauva otti eilen ensiaskeleet ilman tukea ja ikää hänellä on nyt 9kk, awww. :’)

pipari

5 vastausta artikkeliin “Vapaapäivä”

  1. Onnea viikon lomasta! Olispa mullakin! 🙂 Kysyisin sellasta, kun tunnut tietävän aika paljon liikunnasta, että mikähän olis hyvää treeniä reisille ja takapuolelle? Pyöräily? Millaiset lihaskuntoliikkeet? Ja kuinka kauan kerralla? Niin ja auttaaks venyttely mtn? Oon kyl muuten ihan hoikka, mut ne on todellakin mun ongelmakohtani, mun ylä-ja alavartalo näytää ihan eri ihmisille kuuluvilta. 😀 Kiitos tuhannesti, jos viitsit vastata! <3

  2. Jee, hyvä Rusina 🙂 Pian sitä ei meinaa perässä pysyä! Mukavaa lomaa Pipru!

  3. Iiris, reisille ja takapuolelle suosittelen spinningiä, crosstraineria, juoksua ja hiihtoa. 🙂 Kannattaa myös kyykätä! Mutta jos haluaa, että ylä- ja alakroppa on enemmän samaa paria, kannattaa tasapainottaa vartaloa treenaamalla yläkroppaa, jotta sinne tulee lisää massaa. 🙂

    Celia, en tarvi joka päivä lämmintä ruokaa, mutta syön esim keittoja. 🙂

    Anonyymi, no ei tuon vessellin perässä enää pysy. 😛 Kiitos!!:)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta